۸ پاسخ

من قبل بارداری خیلی سرمایی بودم ولی از وقتی باردار شدم شدید گرمم میشه در حدی ک حالم خراب میشه وزنمم زیاد نیست اصلا ک بگم از وزنمه

نه متاسفانه من از گرما خفه میشم😩😂

طبیعیه

یکی‌گور میگیره یکی لرز بخاطر هورمون هاست من تو سرما گور میگرفتم‌خفه میشدم‌ کل لباس میکندم‌تا خنک‌بشم بتونم بخوابم

منم هفته ۶ هستم گاهی شبا یخ میزنم. به دکتر گفتم گفت طبیعیه . سرد و گرم شدن توی این هفته ها

ارع عزیزم من همش درگیر لرزم🥲

من اینطوری بودم بعد بهنر میشی

شاید فشارت پایینه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری