همش حس پریودی دارم درداش شبیه اونه شمام همینطوری هستید؟

۶ پاسخ

وای دقیقا منم دارم این حس رو

اره عادیه ممکنه ناف درد بگیری

آره عزیزم منم دارم کمه زیاد نیست طبیعیه فک کنم

دردش هست ولی قابل تحمله اگه قابل تحمل نیست به دکترت بگو حتما حتما

بلههه

اره عزیزم عادی منم هنوزم هستم کم کم بچه جاش داره پیدا میکنه میاد بالا تر وداره کامل تشکیل میشه اینجوریه 😁

سوال های مرتبط

مامان دختر نازدارم مامان دختر نازدارم ۱۰ ماهگی