تو هفته ی من شمام دلدرد شبیه پریودی داشتین؟

۱۰ پاسخ

منم دارم عزیزم

بله تا ۱۳ ادامه داره

تا دلت بخواد از أين دردت داشتم 10برابر درد پريودي ولي طبيعيه

ببین من تا هجده هفته یبوست داشتم
بعدش شکر خدا خوب شدم

بچه اول تون

طبیعیه منم داشتم

نگفتی من الان دوماه یا سه ماه هستم

خیلی خطرناکه استراحت کن فقط
منم دچارشم

آها من باز شیاف میزارم شکم خداروشکر کار میکنه شربت انجیر هم خیلی خوبه عالیه

آره الان من چند ماه هستم دوماه یا سه ماه

سوال های مرتبط

مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته دهم بارداری
مامان مامان ۲گل پسر مامان مامان ۲گل پسر ۲ ماهگی
مامان بشه کوشولو مامان بشه کوشولو هفته بیست‌وسوم بارداری