من حدودای 28 هفته ، 26 بودم
دکترم بتامتازون داد
چون بارداری دومم هست و سر اولی هم ریسک داشتم بخاطر سرویکس.
من دکترم از۲۹ هفته به بعد دیگه سرویکسمو چک نکرد گفت دیگه مهم نیست با اینکه لب مرز بود سرویکسم.امپول ریه هم قراره۳ روز به زایمانم بزنم
من دکترم از۲۹ هفته به بعد دیگه سرویکسمو چک نکرد گفت دیگه مهم نیست با اینکه لب مرز بود سرویکسم.امپول ریه هم قراره۳ روز به زایمانم بزنم
به دکتر بگو اگه خدایی نکرده احتمال زایمان زودرس باشه خودش تجویز میکنه
طول سرویکس میاد پایین دیگ از ۲۸ هفته مهم نیست ولی به دکترت بگو هرچی صلاح باشه برات انجام میده
اره بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.