خانوما طول سرویکس تو هفته 32 مهمه؟ شده ۲۴ باید آمپول ریه زد؟

۶ پاسخ

من حدودای 28 هفته ، 26 بودم
دکترم بتامتازون داد
چون بارداری دومم هست و سر اولی هم ریسک داشتم بخاطر سرویکس.

من دکترم از۲۹ هفته به بعد دیگه سرویکسمو چک نکرد گفت دیگه مهم نیست با اینکه لب مرز بود سرویکسم.امپول ریه هم قراره۳ روز به زایمانم بزنم

من دکترم از۲۹ هفته به بعد دیگه سرویکسمو چک نکرد گفت دیگه مهم نیست با اینکه لب مرز بود سرویکسم.امپول ریه هم قراره۳ روز به زایمانم بزنم

به دکتر بگو اگه خدایی نکرده احتمال زایمان زودرس باشه خودش تجویز میکنه

طول سرویکس میاد پایین دیگ از ۲۸ هفته مهم نیست ولی به دکترت بگو هرچی صلاح باشه برات انجام میده

اره بزن

سوال های مرتبط

مامان دلانا خانوم😍🌺 مامان دلانا خانوم😍🌺 ۲ ماهگی
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱۰ ماهگی
مامان سید کوچولو🩵 مامان سید کوچولو🩵 ۷ ماهگی
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد