اره بابا من ۳۳ هفته بودم بستری شدم بخاطر انقباض هم معاینه شدم هم سنو واژینال
اگه علایم داری مثلا درد شکم کمر اینا احتمال پایین اومدن هست اگه خیلی نگرانی یه سونو واژینال بده خیالت راحت میشه
مهمه ولی نه خیلی پایین
دکتر من گفت تا۳۴هفته مهمه
ن ولی خیلی کار سنگین هم نکن
دکتر ب من گفت مهم نیس دیگ.
نه ولی خیلیم نباید پایین باشه
نه دیگه هرچی سن بارداری بره بالاتر سرویکس کم میشه ...
نه دیگ...
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.