آلام تو هفته من طول سرویکس مهمه

۱۰ پاسخ

اره بابا من ۳۳ هفته بودم بستری شدم بخاطر انقباض هم معاینه شدم هم سنو واژینال

اگه علایم داری مثلا درد شکم کمر اینا احتمال پایین اومدن هست اگه خیلی نگرانی یه سونو واژینال بده خیالت راحت میشه

مهمه ولی نه خیلی پایین

دکتر من گفت تا۳۴هفته مهمه

ن ولی خیلی کار سنگین هم نکن

دکتر ب من گفت مهم‌ نیس دیگ.

نه ولی خیلیم نباید پایین باشه

نه دیگه هرچی سن بارداری بره بالاتر سرویکس کم میشه ...

نه دیگ...

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان سید کوچولو🩵 مامان سید کوچولو🩵 ۷ ماهگی
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان دلانا خانوم😍🌺 مامان دلانا خانوم😍🌺 ۱ ماهگی
مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد