نه دیگه مگر اینکه بخوای طبیعی زایمان کنی نباید بالای سی باشه از این ب بعد...
از ۳۰به بعد دیگه مهم نیست ولی به علایم بی توجه نباشین
من ۳۰ هفته رفتم دکتر چک کرد نگفت ولی گفت خوبه دیگه نیازی نیست مثل قبل روطول سرویکس دقت کنیم
من ۳۲هفته رفتم سونو به دکتر گفتم طول سرویکسم چنده گفت دیگه مهم نیس اگر قبلا خوب بوده دیگه نیاز نیس حساس بشی اصلا سونو اندازه اش رو نگرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.