دکتر خودم و دکتر سونو ک از یماه پیش بمن گفتن دیگ طولش مهم نیس
منم تا یماه پیش سی بودم حالا الان چقده خدا میدونه
سرکلاژ که نبودی من نمیتونم استراحت کنم استراحت شما در چه حد بود؟
نه دیگه
نه
کاش منم ۳۵بودم
طول سرویکسم سی هستش نگرانم خیلی میگم زایمان زودرس نگیرم
ن دیگه کم کم باید بزایی شما😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.