خانوما طول سرویکس تا چه هفته ای مهمه؟

۷ پاسخ

من ک انومالی۳۲بود دیگه دکترم نگفت برم سونو برا سرویکس

۳۰هفته

تااهر

دکتر تو۳۰هفته به من گفت بهش توجه نکن فقط استراحت داشته باش و شیاف استفاده کن

فک کنم تا ۲۷ اینا .چون دکترم برا من ننوشت آزاد رفتم ۳۲ آنومالی بود الان ۳۰ بود

تا آخر

تا آخر باید مهم‌باشه دیگ‌

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو 💙 مامان پسر کوچولو 💙 ۴ ماهگی
مامان ایلهان مامان ایلهان ۷ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان دلانا خانوم😍🌺 مامان دلانا خانوم😍🌺 ۱ ماهگی
مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ثمین جان 🫀✨ مامان ثمین جان 🫀✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان مهیار👶🏻 مامان مهیار👶🏻 ۵ ماهگی