۴ پاسخ

دکتر پسر من گفت که نوزاد باید در چهار ماهگی دو برابر از وزن تولدش بیشتر بشه
و قدش هم ده سانت
الان نوزاد شما عالیه وزنش

با توجه به وزن تولدش وزنش خوبه عزیزم
دختر منم ۲۷۰۰ بود موقع تولد الان۶۹۰۰

خوبه وزنش دیگ،دخترمنم ۳ونیم ازواکسن دوماهگی کم شیرمیخوره این مدتم سرماشدیدخورده دکترگفت وزن نمیگیره این ماه چون سرماخورده

وزنش ک خیلی خوبه ببری دکتر هم‌همینووو میگه باید کم کم و تو خواب بدی من از دو‌ماهگی همینطوری دارم میدم

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری