۱۱ پاسخ

نلین.

من گذاشتم نيكا

نلین و ملورین خیلی قشنگن عزیزم 😍
من اسم‌هایی که هر روز سرچ میکنم همه رو تو یه کانال بله میذارم با معنی و ریشه اسم
تا الان حدود ۵۰ تا اسم جمع کردم هر روزم که سرچ میکنم کلی اسم بهش اضافه میکنم
چون دیدم اینجا خیلی از مامانا میگن پیشنهاد اسم بدین فکر کردم شاید به بقیه مامانا کمکی بکنه
اگه دوس داشتی میتونی عضو شی و هر روز اسم ها رو ببینی
انشالا نینیت رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال بله
@nininaam

قطعا نلین بهتره

رویسا هم خوبه

انیسا خیلی خاصه

انیسا

نلین

نلین.رویسا

نلین

نلین و ملورین

سوال های مرتبط

مامان دلانا کوچولو❤️ مامان دلانا کوچولو❤️ روزهای ابتدایی تولد