بین مانلی
ملودی
و ملورین کدوم قشنگ تره؟؟؟

۱۷ پاسخ

سلام عزیزم شما ازمایش سلفری انجام دادین جنسیت درست بود؟؟؟!

ملودی نه چون بعضیا قشنگ صدا نمیکننن
فقط ملورین

مانلی😍

ولی من خوشم میاد از اسمش

مانلی اسم یهودیه میدونستی؟؟

تلفظ مانلی خیلی قشنگتره

قطعا ملورین 😍
اسم دختر اول من ملورینه 🤗

ملورین

ملورین😍

مانلی

ملورین

ملورین

ملودی

ملورین

من عاشق اسم ملورینم

ملودی

ملورین

سوال های مرتبط

مامان ناردونه مامان ناردونه ۱۳ ماهگی
مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی
مامان گیتی و میکائیل مامان گیتی و میکائیل ۴ ماهگی
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین♡دلوین🦋 مامان ماهلین♡دلوین🦋 هفته بیست‌وپنجم بارداری