بچه ها بین فرهان و مهراد کدوم قشنگ تره؟

۱۷ پاسخ

فرهان

فرهان

دوتاش قدیمی شده دیگه اگ مشکلی با این نداری که قدیمی هست مهراد خیلی شیکتره

مهراد

مهراد

مهراد قشنگه اگه اسم خودت حلما هستش

دوتاشم قشنگن ببین چجوری صدا میزنید

دوتاش قشنگه😍🤣

مهراد💙

مهراد

مهراد💙

مهراد

مهراد

یادش بخیر اسم همسرم فرهاد بود میخواستم اگه پسر شد بزارم مهراد اما دست روزگار باهام یار نبود😶🥲😂😂😂😂😂

فرهان

فرهان خواهر زاده منه قربونش برم 😍😍😍😍

اسم پسر منم مهراد خیلی قشنگه🤩🤩

سوال های مرتبط

مامان گیتی و میکائیل مامان گیتی و میکائیل ۴ ماهگی
مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی
مامان گیتی و میکائیل مامان گیتی و میکائیل ۴ ماهگی