وزن دهی شیرخشک سوپرامیل چطوره؟

۲ پاسخ

بچه هر شیری رو خوب بخوره خوبم وزن میگیره، ببلاک و گیگوز و نان و... فرقی نداره

عالیه بنظرم‌‌...من برای دخترم استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۴ ماهگی
مامان دنیز و دایار مامان دنیز و دایار ۱ سالگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان محمد طاها 🥰 مامان محمد طاها 🥰 ۱ سالگی