چرا دهن بچم اینجور شده

تصویر
۵ پاسخ

وای دختر منم دهنش همینجور شده بود شاید بدتر باید نیستاتین بدی روزی سه بار بهش بده پستونک یا شیشه اش همهربار بهش میخوای بدی استریل کن چون برفک حالت واگیری داره تو بهش دارو بدی ولی شیشه اش برفکی باشه دوباره تو دهنش رشد میکنه

افت زده نیستاتین بزن
اونا میسوزه ها
شیر خشکیه؟

نیستاتین باید بهش بدی ولی مقدارشو از دکتر بپرس

برفک زده

برفکه عزیزمم

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۲ ماهگی
مامان امید مامان امید ۱ سالگی
مامان سامیار ومانیار مامان سامیار ومانیار ۱ سالگی
مامان بندکلید🩵 مامان بندکلید🩵 ۱۷ ماهگی