سلام دخترا میگم سرویس خواب پسرم اینه بنظرتون قشنگه

تصویر
۲ پاسخ

من از سر پسرم دارم برای دخترم همون بالشت وتشک کوچیک شو می‌خوام تکی گیرم نمیاد آغوشی وپتو هم خریدم همه جا میگن سرویس بردار کامل خوب من آغوشی خریدم پتو خریدم تشک بزرگ هم دارم 😥میمونه همین دوتا که تو عکس هست مثل شما

اره خیلی نازه

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۸ ماهگی
مامان هلما و تو دلی🩵 مامان هلما و تو دلی🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان و فرهان مامان کیان و فرهان ۵ ماهگی