سلام دخترا میگم روغن کرچک اینه من اولین باره میبینم

تصویر
۳ پاسخ

برای یبوست گرفتی؟
دکتر نوشته میشه تو بارداری استفاده کرد آخه من یبوست شدید دارم

آره دقیقا همینه

کاش واقعا خوش طعم باشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی و نانا مامان نی نی و نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی و نانا مامان نی نی و نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان maman sevda مامان maman sevda ۱۱ ماهگی