سایزای کوچیک کم بخر زود کوچیک میشن از وقتی که غذا خور میشن بیشتر لباس کثیف میکنن. قبلش هم زود رشد میکنن هم کثیف کاری ندارن به اون صورت. واسه زمستون هم حتما زیرپوش بگیر. جوراب و کلاه هم یادت نره پتو هم حداقل دوتا میخوای. بیمارستانم اگه خصوصی بری خودشون لباس میدن مگه فقط واسه عکس گرفتن ببری
من ۴ دست صفر تا ۳ ماه خریدم (در مجموع)
ست بیمارستانیش هم دانالو ۱۳ تیکه هست که ۰ تا ۳ نوشته.
کلا صفر نگرفتم.
سایز ۳ تا ۶ ماه هم فقط سرهمی با رکابی زیر کمه برای زیرش خریدم (۴ دست خونگی)
بیرونی هم نی نی من انشاءالله پاییز بدنیا میاد
یه سرهمی تدی یکم نازک برای پاییزش (۰ تا ۳)
یه سرهمی تدی خیلی ضخیم برای زمستونش (۳ تا ۶ ماه خریدم)
شما هم نگران نباشید کم نمیاد که چیزی دیدید بچه ۳ ماهشه لباس کمه ۱ دست اضافه میکنید چیزی نمیشه اصلا
به نظرم کافیه عزیزم هر وقت حس کردی واقعا به لباس نیاز داره براش تهیه کن
من برای دخترم خیلی خریده بودم ولی بعدش که نگاه میکردم می دیدم تو کمد پره لباس هایی هست که من اصلا ندیدم و کوچیک شدن
سایز ۱و۲ بیشتر بخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.