۲ پاسخ

غسل نداره چهلم. نه مادر و نه بچه. غسل استحاضه هم وابسته به خونریزی خودته. احکامشو باید بخونی

نیت همه چی بکن نفاس حیض استحاضه
یا میتونی بگی کل غسل ما فی الذمه

سوال های مرتبط

مامان آریا😍💙 مامان آریا😍💙 ۱۵ ماهگی