چهل تا کاسه اب بخوای بریزی که دختر تا فردا باید تو حموم باشی معمولا یه کاسه فلزی که روش نمادین چهل قفله با اون رو کل بدن و سر بچه اب میریزن و صلوات میفرستن که غسلش محسوب میشه نداشتی هم اشکال نداره همینکه نیت غسل چهل روزگی کنی و کل بدن بچه آب بریزی با صلوات کافیه همینطور خودتون علاوه بر غسل حیض و نفاس و جنابت که همشون فقط نیته با یه غسل انجام میشه صدقه بذار و مقدار کمی اسپند دود کنه رو صورت بچه دودو نگیرید که مسموم نشه
من هیچکارنکردم اینا همش اعتقاد هرشهره
هرکی هم یچیز میگه
اینجا برا ما میگن با پوست تخم مرغ،ک میشکونی دو تیکه میشه مثل گردو یک نصفشو برمیداریم موقع حموم با اون ۴۰ بار اب میریزیم سر بچه همینقد میدونم
ببر آب چله اش بزن،هم خودت هم بچه
من نبردم دیگه همون10روزگی گفتن غسل مولوده
نه من نریختم
خودمون دیگه غسل نداریم باید چهل بار اب سر بچه ریخت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.