ریاضی آنچنانی مثل جبر و دیفرانسیل و....نه...اما ریاضی پایه باید بلد باشی...دانش آموز دارم نمیتونه جمع و تفریق ساده انجام بده...
حسابداری خوندم و حسابدارم
اگر علاقه داشته باشی هیچ سختی نداره
ولی ب شدت تمرکز لازم داره
جونم عزیزم
یکم علاقه میخواد...ریاضی هم باید بلد باشی...من وقتی خوندم از رو علاقه نبود اما بعدش خوشم اومد...الانم هنر آموزم..خودم حسابداری تدریس میکنم
من کارشناسی حسابداری
ارشد حسابرسی خوندم
باید بخونی مسلما اسون نیست
ولی خوبه بارار کار خوبی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.