۳ پاسخ

۳۶ تب نیست. تا ۳۷.۵ نرماله و ۳۸ شروع تبه

۳۶ که نرماله ۳۷ به بالا خطرناکه

عزیزم 36 تب نیست 37/5 به بالا تبه

سوال های مرتبط

مامان جان مادر مامان جان مادر ۸ ماهگی
مامان سامیار و سامین مامان سامیار و سامین ۱۲ ماهگی