۶ پاسخ

ببخشید شما چیکار کردید خوب شدید؟

عزیزم میتونی همین پماد رو بزنی..ولی حتما آزمایش ادرار هم بده برای عفونت بارداری

برا من مترونیدازول نوشت دکتر

سر خود که نمیشه تو بارداری حتما باید دکتر اول چکت کنه بهت دارو بده

منم داشتم با آب گرم میشستم خودمو بد تر میشد ،با آب سرد خودتو بشور با دستمال کاغذی هم خشک کن

من 2ماه پیش داشتم البته کم بود دکتر گفت پماد کورتیمازول واژینال داخل میزنی بیرونم از همون بزن انجام دادم خوب شد دیگم برنگشت

سوال های مرتبط