۵ پاسخ

۲ماه پیش تموم شد
بهش گفتم زخمی شده و رب زدم
دیگ دوس نداشت بخوره
ولی خب ی مدت سخت میخابید تا اوک شد

بش گفتم هاپو برده گفت باشه دیگه بهونه هم نگرفت😂😂😂

من چسب زدم سینه هام نخوره

روش تدریجی... رسیدم به مرحله شیر قبل از خواب.. اونم چن روز دبگه حذف میشه

پسر من شیشه می خوره تدریجی دارم می گیرم .

سوال های مرتبط

مامان پناه🥑بازي و كتاب كودك مامان پناه🥑بازي و كتاب كودك ۹ ماهگی
مامان گل دخترم 💤 مامان گل دخترم 💤 ۲ سالگی