۷ پاسخ

دستت دردنکنه عزیزم کیک عالی بود واقعا پر از مغز گردو و موز بود بافت کیک خیلی خوب بود تو دهن آب میشد همه خیلی خوششون اومد منکه واقعا راضی بودم😘

عزیزم کارت خیلی عالیه💗💗
کیک پزی درآمد خوبی. داره اگ آدم یاد بگیره ؟

چقدر تمیزه کارات من که کیف کردم اگه نزدیک بودی حتما سفارش میدادم
خداقوت عزیزم

آفرین به هنرت

هزینش چقد شد همین کیک

ای خدا اسمی ک من میخوام بزارم رو دخترم🥹

چه نازه

سوال های مرتبط