۲۱ پاسخ

عاوووولیییییه😍💓💓💓

چه زیبا 😍✨️

عااالی خیلی قشنگه

با بچه چطور درست میکنی؟میذاره؟

خیلییییی قشنگهههه

عالی شده کد بانو🩷
کیلویی چند درست میکنی؟؟

ولی خیلی نازه ایول کاش اهواز بودی

خیلی خوبه آفرین

چه خوشگلههه

خیلی قشنگهههههه

عاااالییهههههههه

به بههههه😍😍😍

عالیههههه😍😍😍

چقدر قشنگه
افرین عزیزم

به به عالیه. عزیزم اون خط هارو چه جوری انداختی

کاش یه اموزش میدادی به ما هم درست کنیم اگه میشه

چقد من این رنگو دوست دارم خوشبحالت بلدی درست کنی خیلی خوشگله خوشمزه ام به نظر میرسه

دستمریزاد
عزیز سمت شمام ارد گرون شد
من 60 میگرفتم امروز شده 70
یعنی ادم خجالت میکشه روزانه باید قیمت و عوض کنه

خیلی قشنگ شد

چقدر شیک افرین😍❤️

چقدر قشنگ شده 😍عالیه

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۲ سالگی