من اینجوری درست میکنم ۲ بسته پتی بور
نشاسته گل و شیر و گلاب و شکر هم میزنم مثل فرنی میشه بعد کاکائو میزنم
بعد ی ردیف پتی بور میچینم ی ردیف ازین مواد میریزم همینجوری تا اخر ظرف ک لایه اخر مواد کاکائویی میشه میزارم یخچال
يه بسته بيسكوييت با يه بسته ژله موزي و دوتا موز يه قاشق پودر ژلاتين بنماري شده با ٤ليوان شير گرم با نصف خامه صبحانه ميريزي تو يك دو سه خوب مخلوط شه سه چهار ساعت ميزاري تو يخچال آماده ميشه بعد برش ميزني
اره دو بسته بیسکوییت میخواد بایه بسته پودینگ هر طعمی که دوس داری بگیر با شیر درست کن یه لایه بیسکوییت یه لایه پودینگ بریز بزار یخچال چند ساعت بعد اماده اس اگه پودینگ هم خودت خواستی درست کنی میتونم دستورشو بدم بهت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.