۸ پاسخ

ول کن اعصاب خوردی واسه خودت درست نکن دختر

به نظرم نرو اصلا ارزش نداره بخاطر چند ساعت دور هم بودن تا یه مدت با شوهرت بد بشی

من شخصا جایی که باعث ناراحتی یا بی احترامی همسرم شده باشن نمیرم اونم همینطوره

بهتره فعلا بیخیال شی و بحثو دعوای الکی راه نندازی

نه نرو به شوهرت ارزش قائل شو

اگه اسرار کنی اوکی میده حتما بهش بگو‌یکم قول بهش بده بگو‌برات شب جبران میکنم 😜به شرطی ک بزاری برم

اگ دوس داری و اجازه میده تنها برو
اگه نه بیخیال شو

دعوتتون کردن خونه داییت؟

سوال های مرتبط