۴ پاسخ

دیشبو صبح بارونی بود الان فعلا افتابی شده ممکنه باز سرد شه

کجای شمال میری؟؟ جاده ها امنه؟؟

بارونی بود صبح الان افتابی و شب سرد میشه حتما لباس گرم بیار برا بچتون ما رپزا با تیشرتیم شبا هودی و کاپشن

بارونی و سررد و بادی

سوال های مرتبط