پوشک شیرخشک بچه آنومالی زایمان فرزندپروری پوشک شیرخشک

تصویر
۹ پاسخ

من همیشه منتظر بودم یکی بیاد نجاتم بده بشه فرشته ی نجاتم
ولی الان ۳۰ سالمه و میبینم که برای هرکی دست دراز کردم دستمو پس زد
به هر ریسمونی چنگ زدم پوسیده بود
دیگه تلاش نمیکنم و از هیچکس دیگه توقعی ندارم
مثلا چرا فلانی احترام نمیزاره
چرا دوسم نداره
چرا تیکه انداخت
فقط نگاه میکنم که کمتر فرو برم تو چاه
امیدوارم سرکوچه ماهم عروسی بشه یه روزی بتونیم خودمون ، خودمونو نجات بدیم

دقیقا حال و روز منو توصیف کردی

💔💔💔💔

منم دقیقا همینم کوچیک ترین چیزا عذابم میده و واسه من خیلی بزرگه اون موضوع واقعا دارم اذیت میشم

عزیزم حتما برو مشاور یا حضوری برو یا انلاین خیلی بهت کمک میکنه منم رفتم جدی بگیر تو هنوز سنی نداری اینقدر ناامیدی

چیشده اخه🥲

منم همین حس تورو دارم دقیقا میگم کاش بمیرم زودتر تموم بشه این زجر و عذابا

من همیشه میگم این دنیا ک اینهمه پر از عذابه چرا ی بچه بیگناه آوردم اخه از این همیشه ناراحتم

🖤🖤🖤🖤🖤زندگی واسه ما ها قشنگ نبود

سوال های مرتبط

مامان آقا کوچولو👶🏻 مامان آقا کوچولو👶🏻 ۲ سالگی