#پوشک #آنومالی #شیرخشک #فرزندپروری

تصویر
۵ پاسخ

نباید طلا میفروختی . خواهر من ۵ سال عقد موند تا شوهرش مجبور شد خونه جدا بگیره . اونا هم اولش خیلی وعده دادن . نباید کوتاه میومدی .

عزیزم فقط از خدا بخواه ن بنده خدا خانواده شوهر منم خیلی وعد وحید دادن آخرش زدن زیر همه چیز فقط سپردم ب خدا .منم گول اینارا خوردم الان هیچی ندارم هیچی از نخ بکیر تا سوزن بخدا مثلا بخاری ماشین لباسشویی، گاز ،قالی ،تلوزیون و..‌

چقدر بد منم بهد ازدواج وسایل خریدم تا الان بخدا هیچی وسایل خانگی ندارم

اینجور که معلومه شوهرت زبون نداره ازشون کمک بگیره یا دلسوزشونه یا خجالت میکشه

شوهرت باید جلوشون وایسه و از حقش دفاع کنه منم مثل تو بودم بعدا شوهرم باهاشون قطع رابطه کرد کلا

سوال های مرتبط

مامان نوید👶🏻🐣 مامان نوید👶🏻🐣 ۲ سالگی
مامان نخودچی جونم مامان نخودچی جونم ۲ سالگی