#پوشک
#آنومالی
#شیرخشک
#فرزندپروری

تصویر
۱۲ پاسخ

دقیقا اسمون ابی خوشگله انگار یکی اسمونم دستکاری میکرده

بله خیلی زیبا شده
تهران همیشه آلوده بود اما این چندوقته همیشه صافه کوه میشه دید😍جوری ک انگار نزدیکه😅کلا هوای تهران مث شمال شده روزا صاف شبا بارون😅کلی پرنده تو آسمون تواین چندسالی ک من تهران بودم فقط کبوتر یاکریم میدیدم اما الان پرنده های متفاوت
کلا حال تهران خیلی خوب شده فقط این جنگ و....نبودن ومردم کشورمون درد نداشتن
ب امید روزای خوب ب امید حال خوب مردم وکشورمون

عجیب قشنگ شده

چقد بارندگی زیاد شده

من چندین سال بود شیراز رو اینقدر قشنگ ندیده بودم

آره آسمون مشهدم خیلی قشنگه

من چند سال بود آسمون آبی به این قشنگی ندیده بودم

بله واقعا عالیه

تصویر

حض😁😁😁

😂😂😂😂

دورازجون

خانوما ببخشید کسی لباس اضافه داره اندازه دخترم.. دخترم لباس نداره اگه اضافه دور تون دارید میتونید بدین به من هر چی باشه دستت تون درد نکنه

سوال های مرتبط

مامان نوید👶🏻🐣 مامان نوید👶🏻🐣 ۲ سالگی
مامان نخودچی جونم مامان نخودچی جونم ۲ سالگی