من اینجوری درست میکنم خیلی خودم دوس دارم
موز، خانه صبحانه،پنیر خامه ای و گردو خرد شده رو قاطی میکنم. میچشم هرچیش کم بود باز اضافه میکنه
بیسکوییت ها رو تو شیر میغلطونم که نرم بشه
اولین لایه، دو ردیف بیسکوییت میذارم و یکم شیر هم میریزم روش، یه لایه مواد، یه لایه بیسکوییت تا اخر. اخرین لایه اش هم از مواد میذارم. یکم شکلات تخته ای هم رنده میکنم روش 💕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.