۱۲ پاسخ

ساقه طلایی لطیف نیست مثل پتی بور نیست که

دستورش واسه منم میفرستی

بیسکوییت مادر میتونی استفاده کنی

پتی بور یا لیدی فینگر

دستورش

دستور میدی

من درست کردم با پتی پور
خیلی خوشمزه میشه

فک نکنم با بیسکوت دیگه ای بشه درست کرد

عزیزم دستورش رو میگی
خوشمزه به نظر میاد

اینه.

تصویر

با بیسکوییت مادر امتحان کردم خوب بود

اگه برات مهم نیست که استفاده کن

نه من امتحان کردم خیس میشه خراب میشه

سوال های مرتبط

مامان ❤️امیرمهدی❤️ مامان ❤️امیرمهدی❤️ ۲ سالگی