ساقه طلایی لطیف نیست مثل پتی بور نیست که
دستورش واسه منم میفرستی
بیسکوییت مادر میتونی استفاده کنی
پتی بور یا لیدی فینگر
دستورش
دستور میدی
من درست کردم با پتی پور
خیلی خوشمزه میشه
فک نکنم با بیسکوت دیگه ای بشه درست کرد
عزیزم دستورش رو میگی
خوشمزه به نظر میاد
اینه.
با بیسکوییت مادر امتحان کردم خوب بود
اگه برات مهم نیست که استفاده کن
نه من امتحان کردم خیس میشه خراب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.