خیلی کمه
خیلی کمه نمی ارزه
خیلی زیاده سه ماه که
نهایت باید بگه ماه اول ده تومن از بعدش زیاد میشه
خودت تو خونه درس کنی بفروشی بصرفه تره
گمخ حداقل باید ۱۵ بده
حرفه ای هستی تو کیک پختن؟
نه جانم
خیلی کمه ده تومن.چیزی نمیشه .به زحمتش نمی ارزه.البته اگه براتجربه میخوای خب خوبه
خیلی کمه ها
کمه خیلی
کمه ده تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.