دوستان کیک امروزم چطوره
#زایمان #بارداری

تصویر
۲۲ پاسخ

برااااووووو چ عالی و خوشرنگگگ😍😍
عاشق رنگش شددممممم
دیگ تو این اوضاع گرونی تخم مرغ دونه ای ۱۸ ت اصلا برای خودمونم نمیصرفه

واقعا چرا دیس لایک؟؟؟زن ستیز حسود

خیلی خوشکله😍

خیلی قشنگه😍😍

خیلی نازه، باریکلا 💜

خیلی خوشگلههه
ک و نع لق اونی ک حسوده و بهش فشار اومده داره دیس لایک میزنههه🤣

راستی خانم خوش سلیقه من تو اقدام هستم حالا ششم فروردین سالگرد ازدواج هست می‌خوام سوپرایز کنم خانواده رو حالا عکس ی کیک برام بفرست تا سفارش بدم هم مال سالگرد ازدواجم باشه هم اینکه تست بارداریم

احسنت به تو 👌🏻

عالیه

کلاس رفتی؟؟؟

خیلی قشنگه خسته نباشی

😍😍😍😍
عزیزم چه خامه ای استفاده میکنی؟

عالیههه خیلی خوشرنگه

محشره😍

خیلی نازه واقعاااااا آفرین

چقد‌خوشرنگه و بهش‌میخوره خوشمزه هم باشه نوش جونتون

واای چه نانازه

خیلی قشنگه😍😍

خیلی خوش رنگه آفرین👏👏👏

عالی
انشاالله موفق باشی

مامانا من نمیتونم تاپیک بزارم لطفا پیام قبلی منو جواب بدید

خیلی عالیه افرین❤️

سوال های مرتبط

مامان آفتاب و مهتاب مامان آفتاب و مهتاب ۲ سالگی