دولتی ک نمیدونم ولی من بیمارستان خصوصی سزارین کردم ساکم پر از همه چی بخودم بچم برداشتم اصلا لازم نشد همه چیو خودشون لست میده میگیرن
فقط یه دست یا دو دست لباس و پتو دور پیچ بچه و دسمال مرطوب و پوشاک برای بچه دیگه تموم لباس بچه هم جلو باز دکمه باشه
من بخودم یه دست لباس برداشتم لازم نشد بیمارستان لباس نخی داد بهم پوشاکم بخود بردم بازم سه چهار بسته دیگه دکتر لست داده بود شوهرم گریفته بود دمپایی همه چیو میدن
من پسرمو نیکان سپید به دنیا اوردم الان ۲ سال و ۷ ماهشه تا جایی که یادمه
نوار بزرگ ،شرت ،لباس و دمپایی به خودم دادن
برای بچه هم لباس و پتو و پوشک دادن
میدونم که پک نوزاد اختیاری پک مادر اجباری
برای بچه همه چیزایی که استفاده میشه بردار
اما برای خودمون فکر کنم لباس و دمپایی و پوشک و…میدن
منم نیکان سپیدم
من برداشتم همه چیز فقط از این پوشک بزرگا نگرفتم
منم نمیدونم چیا میدن ☹️
چندم زایمان میکنی ؟
من هنوز دکترم تاریخ نداده
شاید همو دیدیم بیمارستان 🙂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.