من قنداق چسبی میکنم که هی نپره از خواب و راحت بخوابه
برای پا نمیدونم
عزیزم بعضیا ژنتیکی هس بعضیا خوب میشن چ میدونم من که پاهاشو اصلا نبستم فقط دستاشو بستم که نپره توخواب
خیلی میپرید دخترم منمبه بستن عادتش دادم ک راحت بخوابه ولی نباید محکم ببندی
نه بابا پرانتزی نمیشه
میگن قنداقش کنین که دست و پاشو تکون میده نترسه راحت بخوابه
ولی نه مثل اونموقع که اونقدر محکم میبستن بچه رو
یادمه بند قنداق های بلند داشتن اینو پنجاه دور میپیچیدن دور طفلیا🤣
ما اعتقاد داریم ولی کن زیاد نمیبندم چون پسرم گرماییه
قدیمیا اینجوری میگن ولی نبند گناه داره ب نظرم اون پرانتزی بودن پا وقتی ب دنیا میان طبیعیع کم کم بخاد راه بیوفته درست میشع
نه واسه اینکه دست وپاش نپره راحت بخوابه میبندن
ولی خیلی محکم نباید ببندیا شل ببند که خسته شد بتونه بازشکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.