من ۱۲ روزه رفتم از همون اولین روز هم تویه بیمارستان بستم
آره برو بکش
بله قشنگم برو و از پزشکت بپرس اگر اجازه داد گن بستن رو شروع کن خوشگلم💋
من ۱۲ روز رفتم که کامل جوش بخوره
چقد دلم برای اینجا تنگ شده
دکتر ب من گفت سر هشت روز بیا منم رفتم
بله سر ده روز میکشن
اره برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.