۸ پاسخ

من ۱۲ روزه رفتم از همون اولین روز هم تویه بیمارستان بستم

آره برو بکش

بله قشنگم برو و از پزشکت بپرس اگر اجازه داد گن بستن رو‌ شروع کن خوشگلم💋

من ۱۲ روز رفتم که کامل جوش بخوره

چقد دلم برای اینجا تنگ شده

دکتر ب من گفت سر هشت روز بیا منم رفتم

بله سر ده روز میکشن

اره برو

سوال های مرتبط