۵ پاسخ

دختر منم بدو تولد ۳۵بود دوماهگی ۳۸

به نظر بزرگه

باید دکتر بگه.ولی دختر من۳۸.۵ بودبدو تولدشم۳۶

من دوماهگی ۳۸.۵ بود تولد ۳۳ هی گفتن بزرگه الانم رشدش کمه ک‌زیاد نیس

نمودار بهداشت چی بهت گفت؟
برا پسر من ۳۸ و نیم. هستش در بدو تولد ۳۴ بود

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی ۱۵ ماهگی
مامان ابوالفضل 🩵 مامان ابوالفضل 🩵 ۵ ماهگی
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۱۰ ماهگی