خانومایی که از این تب سنجه خریدین بدرد بخوره یا نه ؟

تصویر
۱۳ پاسخ

خوبه من دارم از پارسال

اره خیلی خوبه من خودم تو بارداری تب کردم ازش استفاده کردم

من مارک امرون گرفتم عصای دستمه عالین تب سنجهای لیزری

منم همینو خریدم😍

من که خیلی راضیم

بله من دوساله برا پسرم استفاده می‌کنم عالیه

من هنوز استفاده نکردم

من برای پسر اولم گرفته بودم راضیم

با دیجیتالی ها در حد نیم درجه فرقشه
در کل خوبه

بله خوبه وقتی پسرم رو برده بودم دکتر با همزمان با دماسنج دکتر گرفتم و نیم درجه اختلاف داشت

من خریدم رو سر خودمو شوهرم امتحان کردم بد نبود

من از همین مدل گرفتم اولش دودل بودم که خوبه یا نه بعد بیمارستان هم که بستری بودم از همین مدل استفاده میکردن ،گفتم حتما خوبه که بیمارستان هم از همین استفاده می‌کنه

من تازه گرفتم ولی توی کامنتا همه راضی بودن

سوال های مرتبط

مامان مهديار 
پسري مامان مهديار پسري ۶ ماهگی
مامان سامیار و الیار مامان سامیار و الیار ۸ ماهگی