از وسط برش بده.و نمک بزن بزار یکساعت باشه راحت میاد بیرون
وای عاشق باقالی ام.
ولی پسرم فاویسم داره محرومیم😢 😢
من با همین پوست روش فریز میکنم
رنگش بهتر میمونه
موقع پخت از وسط نصف میکنم در میاد
یه شب بزار فریزر بعد دربیار بریز تو آب راحت پوستش جدا میشه من همین کارو کردم
چقدر سخت پاکمیکنی از وسط نصف کنراحت دربیاد
از وسط نصفش کن.راحت تره😂 من کم کم میگیرم که بهم فشار میاد.
منم چند روز دارم خونه تکونی میکنم به غلط کردن افتادم با بچه کوچک
وای نه🤣🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.