پراید باشه مدل ۹۲ اینا
ولی ۲۰۶ زیر ۹۰ بدرد نمیخوره
شوهرم خرید فروشماشینه کارش
اصلا نمیخره پژومدل پایین
اما پراید اگرمدل پایینم باشه روهوا میخرن
داشتیم عزیزم تا دو سال پیش فروختیم
انقدر دوسش داشتیم ولی واقعا جاش کمه برای ادم بچه دار خوب نیست
۸۴مال ۲۱ سال پیشه. به قول ماشینی ها سرطانه
ببین ما یه ۲۰۶ داریم مدل ۸۴ خوبه
ولی خب اینم بگم که شوهرم شغلش مکانیکه س و خودش بهش رسیدگی میکنه
و این ماشینو ۶ساله داریم دیگه خراب میشه خوده شوهرم درست میکنه
پژو بدرد نمیخوره همش خرج پراید خیلی خوبه بیچاره خرجی نداره ما پژو داریم واشر زد ۷۰ میلیون خرجش شد باز تو این هوا گرم باید همش حواست به آمپرش باشه
داداشم داره مدل 84 ، مدل پایینا فقد تیپ ۵ خوبه
احتمالا فرانسه هست . ولی باید شانس بیاری که تمیز باشه ماشین . چندتا باید نشون بدین
فکر اینم بکن ۲۰۶ صندوق نداره
ماشین زیر مدل ۹۵ همش خرج داره حالا هر ماشینی میخاد باشه
ما یه پراید داشتیم دادیم ۲۰۶ مدل ۸۴ خریدیم بد بخت شدیم همش خراب خراب خرج خرج آخر هم واشر زد ب قیمت ناچیز فروختیم. الان پراید داریم خیلی بهتره از ۲۰۶ متنفرم حتی اگه صفر باشه نمیخام
همه ماشینای ۸۴ مث هم نیستن ک خواهر من یه ماشین موتورش خرابه ی ماشین پوشیدگی داره ی ماشین ضربه داره هرچی میخوایید باید برید نگاه کنید خودتون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.