عزیزم.همین پراید مدل ۹۰ خیلی بهتره
معمولا ۲۰۶ قطعات خیلی گرونه اگر تو خرج بیفتد هروز تعمیرگاه هست با گرونی الان
ماشین زیرپای آدم که دیگه سودی نیست
هرکدوم دوس دارین
ولی ۲۰۶مدل۸۶ دیگه فک کنم چیزی ازش نمونده باشه و به خرج افتاده باشه.
برا سوار شدن پراید هم کمتر تو خرج میفته وهم مدلش بالاتره کمتر خرج رو دستتون میزاره
۲۰۶ قطعاتش گرونتره اونم مدل ۸۶ هر روز توخرجه.یکی از اشناهامون گفتیم کوییک صفر بخر نخرید رقت ۲۰۶ سال ۹۰ خرید هر روز یچیزیش خرابه
ماشین هرچی مدلش بالاتر باشه بهتره و قشنگتر خرید و فروش میشه چه پراید چه ۲۰۶
عزیزم من داداش خودم همین یه ماه پیش پراید ۱۱۱ مدل ۹۰ رو داد ۲۰۶ مدل ۸۴ تیپ ۵ شو خرید ، جفتشم دور رنگ بوده پس بستگی ب خودتون داره ، ولی خیلی خرجش فک کنم بالاس تو همین یه ماه میگ بالای سی تومن خرج کرده ولی خیلی ظاهرش تمیزه ، ولی موتورش خیلی بالاتر و بهتر از پراید و فرمونش نرمه ، داداشم یه ماهم پراید دستش نبود چون میگ پژو نرمتره اصلن قابل مقایسه نیس ..
۲۰۶ تیپ ۲ اصلاااااااا نخر همشون واشر سر سیلندر میزنن بعد یک مدت شوهر من تو کار خرید و فروش ماشینه .۲۰۶ تیپ ۲ افتضاحه هر روز باید تعمیرگاه باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.