میشه راهنمایی کنید

#فرزند پروری #نینی #نوزاد

تصویر
۶ پاسخ

بنظرم آرکوپال ها خیلی شیک تره ،گلم هر چی زودتر بخری بهتره چون خیلی داره گرون میشه هر روز یه قیمته،واسه بچه ک همیشه ماها وسیله می‌خریم این دفعه واسه دل خودت بخر

من ارکوپال دارم چینی هم دارم ارکوپال بنظرم بهتره طبق تجربم سبک تره خوش دست تره تنوعشم زیاده چینی سنگینه سخته یکم چون میخوای تعداد بالا هم بگیری ارکوپال گزینه ی بهتریه

هیچ کدوم پول بچه رو برا خودش یچیزی بخر😅😜

هرچی ک تو دلته همونو بخر ولی اگ سرویس داری پول بچرو واسه خودش چیزی بخر

تو بازار همه مدل هست باید بگردی یخس فک کنم دیگه مد نیس

برو پاساژ شوش انقدر مدلای خوشگل و مختلف داره اون چیزی که خوشگله و به پولتم میخوره بخر

سوال های مرتبط

مامان آیسان مرامی مامان آیسان مرامی ۱۵ ماهگی