۸ پاسخ

اره عزیزم فست بگیر ۱۴ ساعت بهتم سخت نمیگذره مصرف پروتین و اب تو بیشتر کن و شیرینی جات و به حداقل ولی به نظرم حذف نکن من دو ماهه دارم اینکارو میکنم حدود ۷کیلو کم کردم

من ۵ماه باهمین رژیم سالم خوری ۲۰کیلو کم کردم

من ۱ماهه شیرینیجات رو حذف کردم ۳کیلو کم کردم
مثلا خرما ابنا میخورم اما شیرینی و کیک و بیسکوییت و بستنی نمیخورم

من زیر نظر دکتر رژیم گرفتم و خیلی لاغر تر شدم
روزانه سه تا خرما میتونی بخوری یا بجاش سه تا پتی بور یا برش ۵ در ۵ کیک خونگی برای عصرونه یا هر میان وعده ای که خودت اوکی تری باهاش
من تا یک ماه فقط با چایی خرما خوردم سر ۵ روز پف بدنم خوابید از بس شیرینی میخوردم 😑

منم عاشق شیرینیجاتم نخورم میمیرم ولی دوهفته اس دارم رژیم میگیرم الن هر۱هفته فقط یدونه کیک یاکلوچه میخورم برنج رو کلا کردم ۵قاشق و نون ب اندازه کف دست فست فودم نمیخورم

والا ما تو این اوضاع بچه داری نه تنها نباید قند و حذف کنیم بلکه یه نخود …. هم باید بندازیم تو چاییمون بریم بالا که اعصابمون جواب بده😂

شوهر من ۵ ماه با حذف قند و شکر و شیرینی از ۱۰۵ رسید به ۸۵
البته قدش بلنده هنوزم مشخص نیس وزنش اینه

اره عزیزم من با حذف کامل شیرینی و نوشابه وکم کردن برنج و فست فود نزدیک 10 کیلو کم کردم

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱ سالگی
مامان حلما
 تودلی 🧸 مامان حلما تودلی 🧸 هفته چهلم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۷ ماهگی