بخدا تو شانس اوردی من بچم بدبخت عذاب کشید بعد دکتر تا فهمید گفت نفر سوم اوردن دیگه مجبور ب ازریق کورتن شدم ک بره کلی دارو پماد فقط ببین چی شد
پماد افتر بایت باریج عالیه سریع هم خارش خوب میکنه هم ورمشو
پماد کالاندولا
والا من اسپری هم گرفتم جواب نداد دکتر دارو هیدروکسی زین داده و کالامین ، خیلی شدید بود خارش دخترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.