مامانا برای نیش پشه چی بزنم خوبه

۵ پاسخ

کالامین

ممنونم ازتون

پماد باریج برا خارش و سوزش و التهاب بعد نیش پشست

کالامین

پماد کولاندونا.بزن.

سوال های مرتبط

مامان ایهان محمدی مامان ایهان محمدی ۲ سالگی
مامان فندوق 🌰 مامان فندوق 🌰 ۱ سالگی