۳ پاسخ

من پماد باریج میزنم

یا انان یا کالامین چیز خاصی نداره سعی کنین از روز اول بزنین که زودترهم خوب میشه

منم بدونم😍😍

سوال های مرتبط

مامان ایهان محمدی مامان ایهان محمدی ۲ سالگی
مامان فندق کوچولو🍓🍓 مامان فندق کوچولو🍓🍓 ۱ سالگی