وازلین عالیه
هر دفعه عوضش میکنی با وازلین پاشو چرب کن دیگه نمیسوزه
من از کرم پای اورین استفاده میکنم تا الان که راضی بودم
کالاندولا میزدم پای بچم میسوخت زینک اکساید فیروزم استفاده کردم بد نبود ولی از اورین فعلا راضیم
من موقع سوختن یک نوبت پودر میزنم یک نوبت کالاندولا میزنم زود خوب میشه
کالاندولا
کرم محافظ پا فیروز .عالیه با یه بار زدن قیمتشم مناسبه
پودر بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.