۵ پاسخ

بنظرم خودت شیر افزا بگیر بهتره بچع رو ایطوری اذیت نکن قرص لاکتاول خیلی عالیه

نان وزن دهی خوبی داره ولی به هر بچه ای نمیسازه دل درد میاره و بچه بالا میاره
گیگوز سبکه ولی ممکنه دل درد بیاره و وزن دهی بالاهم نداره
ببلاک خیلی بهتره استفراغش کمه و به دختر من ساخت شکمش هم روزی یه بار کار میکنه
آپتامیل هم خوبه برای نوزاد

بهتره ببری دکتر تجویز کنه

من نان میدم چند روز یبوست شد اوایل بردم دکتر دارو داد خوب شد و خداروشکر بهش ساخته

من نان میدم فقط شباچون اگرندم تاصبح میخادزیرسینه باشه شیرخشک میخوره قشنگ میخابه

سوال های مرتبط